ДТЕК Одеські електромережі провели зустріч із керівництвом Подільської районної військової адміністрації та головами громад району. Головна мета – відповісти на актуальні питання про світло та отримати зворотний зв’язок про якість послуг задля подаль
Під час зустрічі генеральний директор ДТЕК Одеські електромережі Дмитро Григор’єв підкреслив, що наразі всі клієнти на Одещині зі світлом, в тому числі ті, що мешкають в Подільському районі. В області немає мережевих обмежень, не встановлені ліміти споживання, а виробництва електроенергії достатньо для покриття потреб споживачів.
Також він відповів на найпоширеніші питання від голів ОТГ:
За що відповідає ДТЕК Одеські електромережі, а що входить в зону відповідальності постачальника?
ДТЕК Одеські електромережі − оператор системи розподілу, що діє на території Одеської області. ОСР забезпечує транспортування струму від високовольтних підстанцій до домівок клієнтів. До його обов’язків входить ремонт та обслуговування енергообладнання, відновлення мереж, робота з лічильниками тощо. Постачанням електричної енергії в регіоні займаються енергопостачальні компанії та саме вони надають платіжки на оплату електричної енергії.
Чи будуть відключення світла влітку?
Наразі виробництва електроенергії достатньо для покриття потреб споживачів. У разі будь-яких змін ми оперативно повідомимо актуальну інформацію на офіційному сайті ДТЕК Одеські електромережі та на сторінці у Фейсбук.
Як повідомити про аварійну ситуацію?
В компанії для цього працюють зручні дистанційні сервіси. Подати аварійну заявку можна через:
спеціальну форму на сайті у розділі «Відсутня електроенергія»;
приватні повідомлення на сторінці у Фейсбук;
зателефонувавши до кол-центру з мобільного +38 (068/095/073) 750 90 90 або стаціонарного телефону +38 (048) 705 90 90;