Долинська сільська територіальна громада Подільського району Одеської області
Одеська область, Подільський район

Що робити, якщо ціна на полиці магазину не відповідає ціні в чеку?

Дата: 11.04.2023 15:22
Кількість переглядів: 92

Фото без опису

Кожна людина хоча б раз у своєму житті потрапляла у ситуацію коли у магазині береш з вітрини товар по «акційній» ціні, а на касі цей товар пробивають по іншій.

Про те, як діяти покупцю коли ціна на полиці магазину не відповідає ціні в чеку розповіла юристка Балтського бюро правової допомоги Подільський місцевий центр з надання БВПД Ірина Бондар в інтерв’ю ТРК «ZarenTV».

❓Чи повинен продавець при розміщенні товару слідкувати за цінниками

Людина повинна знати, що обов’язком продавця є до моменту придбання товару, надати споживачу необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформація про товар, забезпечивши цим здійснення свідомого та компетентного вибору. А у разі не надання інформації або надання недостовірної інформації це вже є порушенням законодавства.

Розмістивши товар на вітрині магазину та вказавши його ціну продавець здійснює публічну пропозицію про укладення 📃договору купівлі-продажу. Разом з тим продавець бере на себе зобов’язання продати цей товар кожному хто до нього звертається саме на запропонованих продавцем умовах.

❓Що робити, якщо на касі магазину Вам повідомляють про нещодавню зміну ціни та пояснюють, що не встигли вчасно змінити цінник

👉Перш за все, споживачі повинні знати, що це виключно проблема відповідних співробітників магазину і Ви маєте повне право вимагати здійснити продаж товару за ціною зазначеною в ціннику. І товар має бути проданий Вам безперешкодно та згідно ціни на ціннику незалежно від того, яка вартість значиться в комп’ютері (базі) магазину.

А що стосується різниця 💰вартості, то вона може бути відшкодовану торгівельному підприємству за рахунок працівника відповідального за розміщення цінників.

❓Як діяти якщо відмовляють у продажі товару по ціні, що вказана на ціннику

У випадку коли людина отримує відмову на її законну вимогу рекомендуємо:

1️⃣по можливості зафіксувати такі факти на фото чи відео;

2️⃣невідкладно вимагати книги відгуків та пропозицій, котра повинна бути наявна у вільному доступі в куточку покупця та внести до неї запис (заяву) з викладенням усіх обставин, що відбулися;

3️⃣з’ясувати найменування суб’єкта господарювання котрим здійснюється торгівля та безпосередню адресу даного магазину;

4️⃣подати відповідну скаргу щодо надання працівниками закладу недостовірної інформації про ціну товару та відмову в реалізації Ваших прав як споживача на адресу Головного управління Держпродспоживслужби вашої області.

А подальші дії будуть залежати від розгляду поданої Вами скарги.

❗️У разі якщо Ви потребуєте роз’яснень Ви можете звернутися на цілодобову гарячу лінію системи безоплатної правової допомоги за номером 0-800-213-103.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь