Компенсація витрат за тимчасове розміщення переселенців/450 грн за прихист
Де отримати
Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад
Районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації
Обласні та Київська міська військові адміністрації
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто, електронною поштою.
Хто може звернутися: фізична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Заява на отримання компенсації витрат
Документ, що посвідчують особу
Документ, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням, або документ, що підтверджує повноваження представника власника
Умови і випадки надання
Компенсація надається фізичним особам — громадянам України віком від 18 років, які є власниками житла або їх представниками, наймачами (орендарями) житла державної або комунальної власності, спадкоємцями, які прийняли спадщину, і безоплатно розміщували в цих приміщеннях внутрішньо переміщених осіб, крім членів своєї сім’ї у розумінні Сімейного кодексу України, для покриття понесених ними витрат, пов’язаних з розміщенням внутрішньо переміщених осіб.
Особи, що розмістили внутрішньо переміщених осіб, зобов’язані не пізніше ніж протягом наступного робочого дня з дня розміщення внутрішньо переміщених осіб подати заяву в довільній формі до виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, районної в м. Києві держадміністрації, відповідної військової адміністрації за місцем розташування житлового приміщення, у якій зазначається прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) кожної з розміщених осіб.
Особи, що розмістили внутрішньо переміщених осіб, також зобов’язані в день припинення розміщення внутрішньо переміщених осіб або зміни їх кількості подати в довільній формі заяву з інформацією про зміну переліку осіб, розміщених у житловому приміщенні, із зазначенням можливості у подальшому розміщувати внутрішньо переміщених осіб у цьому житловому приміщенні.
Заяви можуть бути подані в паперовій формі або в електронній формі на електронну адресу, визначену виконавчим органом сільської, селищної, міської ради, районною в м. Києві держадміністрацією, відповідною військовою адміністрацією.
У разі подання заяви в паперовій формі особа, що розмістила внутрішньо переміщених осіб, пред’являє:
документ, який посвідчує його особу;
документ, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням, або документ, що підтверджує повноваження представника власника.
У разі подання заяви в електронній формі до такої заяви додаються електронні копії (фотокопії) зазначкних документів.
Заява розглядається протягом п'яти робочих днів з дня її отримання. Перебіг п?яти робочих днів розпочинається з дня, що настає за днем отримання такої заяви.
Сума компенсації розраховується з урахуванням кількості днів, протягом яких житлове приміщення надавалося для розміщення внутрішньо переміщеної особи , з дня її розміщення, але не раніше дати взяття на облік внутрішньо переміщених осіб відповідним органом або через Єдиний державний вебпортал електронних послуг.
Кількість людино-днів визначається шляхом додавання кількості внутрішньо переміщених осіб, які проживали у жилому приміщенні власника, в кожний день місяця.
Сума компенсації за кожен людино-день визначається на рівні 14,77 гривні.
Загальна сума компенсації власнику жилого приміщення визначається шляхом визначення добутку загальної кількості людино-днів на суму компенсації за кожен людино-день.