A A A K K K
для людей із порушенням зору
Долинська громада
Одеська область, Подільський район

Якість держсервісу зросла: за січень 94% українців високо оцінили сервіс у ЦНАП, а 82% — готові рекомендувати близьким

Дата: 03.02.2022 14:30
Кількість переглядів: 86

 

Завдяки оцінці якості адмінпослуг ЦНАП стали ще швидше покращувати якість обслуговування українців.

За перший місяць 2022 року працівники Центрів отримали понад 5 тис. відгуків від українців.

????Порівнюючи з результатами за листопад-грудень, рівень задоволеності обслуговуванням у ЦНАП виріс з 93% до 94%, а кількість відвідувачів, готових рекомендувати ЦНАП близьким, зросла з 79% до 82%.

Раніше Мінцифра здійснювала опитування в експериментальному форматі — шляхом телефонних дзвінків, SMS- і Viber-опитувань, а також QR-опитувань та перевірки таємними відвідувачами. Наразі українці можуть оцінити якість надання послуг у ЦНАП: офлайн — скануючи QR-постери в приміщеннях Центрів, та онлайн — у розділі «‎Мапа Центрів» на платформі Дія.Центрів: https://center.diia.gov.ua/cnap-map

Покращуємо сервіс у ЦНАП разом????


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь