АЛГОРИТМ ДІЙ, ЯКИЙ ДОПОМОЖЕ УСУНУТИ ПРОБЛЕМИ З ГЕНЕРАЦІЄЮ COVID-СЕРТИФІКАТА
Ви отримали статус «Немає даних про вас» після запиту на створення документа Якщо ви робили запит через мобільний застосунок “Дія”, спробуйте повторити його через портал “Дія” — https://diia.gov.ua.
Якщо і портал відповів, що «Немає даних про вас», зверніться до вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення. Попросіть перевірити персональні дані: ПІБ украіїнською та англіиїською мовами, як у паспортних документах.
РНОКПП (реєстраційний номер обліковоії картки платника податків, який раніше називався індивідуальниий податковиий номер — ІПН).
УНЗР — це унікальний номер запису, що вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру і допомагає зробити цифрову ідентифікацію людини.
Дата народження, як у паспорті/свідоцтві про народження.
Актуальниий номер телефона, на якому можливо прииймати і відсилати смс. Якщо у вас є дитина віком до 18-ти років, то переконайтеся, що до її картки пацієнта внесені її, а не ваші, РНОКПП та УНЗР. Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю в системі або збігу із профілем іншої людини.
Ви отримали статус «Помилка при генерації сертифіката» після запиту на COVID-сертифікат Рекомендовано звернутися до вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення, із запитом перевірити ваші персональні дані, які описані вище.
Ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» Якщо ви отримали 1 або 2 дози щеплення, то зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли. Рекомендовано оновити мобільнии? застосунок, після цього надіслати запит на генерацію COVID-сертифіката повторно або зробити це через портал “Дія” — https://diia.gov.ua/.
Ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступниий» з таким текстом «Ви щепились не в Украіїні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, якиий робив щеплення» Якщо вакцинація проти COVID-19 була зроблена за межами України, сформувати COVID-сертифікат, якиий би врахував виконану вами вакцинацію, не є можливим. МОЗ наразі працює над такою можливістю.
Ви отримали статус: «Номер партіії вакцини помилковиий» Вам потрібно звернутися до лікаря, який провів щеплення і вніс медичниий запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом позначити внесені дані як помилкові і додати коректні дані повторно, без помилки. Без такої дії ви не зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і не отримаєте COVID-сертифікат.
Ви отримали статус: «На жаль, сталася помилка». Звертайтесь до технічної підтримки порталу та додатку “Дія”.