A A A K K K
для людей із порушенням зору
Долинська громада
Одеська область, Подільський район

90% українців задоволені сервісом у ЦНАП

Дата: 04.11.2021 16:09
Кількість переглядів: 29

Перші результати всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг перевищили очікування Мінцифри. 90% людей, які відвідали ЦНАП цього тижня, залишилися задоволені сервісом. 


Українці залишили понад 6 000 відгуків у форматі телефонного інтерв’ю, через QR-постери, Viber- та SMS-опитування, а також на платформі Дія.Центрів.  Понад 100 візитів здійснили «таємні відвідувачі». Найвище громадяни оцінили комфорт у приміщеннях, компетентність та мову працівників.

“Круто бачити на власні очі трансформацію в наданні державного сервісу. ЦНАПи модернізують приміщення, впроваджують нові послуги та сервіси, постійно навчаються та підвищують стандарти. А всеукраїнська оцінка якості адмінпослуг дає кожному Центру можливість продемонструвати, наскільки фантастично їхні команди вміють надавати послуги”, — підкреслила заступниця Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська

Для порівняння: в лютому цього року показник задоволеності сягав 77%, за результатами опитування 2 000 респондентів у межах дослідження EU4PAR та Офісу реформ КМУ.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь